Monday, December 23, 2013

Lelaki Kena Faham .....



bukak mukabuku tadi tengok ada gambar kat atas ni . tetiba je rasa macam nak bercerita pasal PMS ni . macam-macam kan boleh dapat info dalam mukabuku ni . aku pun memula tu rasa mcam nak delete je akaun mukabuku , tapi rasa macam sayang pulak nak delete sebab banyak dapat info yang berguna . dah tak payah beli buku dah . kadang2 benda yang kita tak pernah ambik tahu pun kita akan atahu jugak . tak ke rasa mcacam pelik tu ? tapi hati-hati . mukabuku ada stalker , sama macam blog . haa .. sape tengah stalk i tu ha ? tak halal !

cerita pasal pms ni , memang betul sangat la tu . exactly . wanita ni emang tak dapat dipisahkan dari hormon yang tidak stabil . hormon tu ada pasang surut . kalau uolss jumpa wanita yang macam hormon dia stabil je manjang , maknanya tak normal la tu . luaran je dia ok tu . dalaman dia mesti ada yang tak kena . tapi aku penah jumpa dengan wanita yang macam ni . hormon dia cool je manjang . dia pun macam ok je .. macam takda apa2 . sume orait je bagi dia . aku rasa dia takde hormon kot ... Allahualam . astagfirullahulazim !

aku dulu pun tak percaya dengan simpton pms ni . bila dah ada anak sorang ni je baru percaya . sebab nye asal nak peyed je mesti jerawat naik . dulu time remaja dulu takde pun naik . mood pun ok je . sedar2 peyed . mungkin sebab dulu peyed aku tak teratur . tapi sekarang , alhamdullillah , dah teratur pun .aku dah boleh get ready . mood pun macam moody je ,, jerawat pun stat naik .. ye la tu . yang sah2 , tengok kalendar . lari pun cikit je . dalam 2,3 hari je . aku rasa lepas kahwin ni kesihatan aku makin ok . syukur sangat . cuma yang tak oknye , aku macam dah tak larat kot nak naik broga lagi . 

eh la , dah nak kul 12 dah . oklah , aku nak tito .nunite uolls :)  



No comments:

Post a Comment

apa kata anda ?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers