Thursday, May 15, 2014

Update Tudung Mesir

tudung mesir batch ke 5 dah sampai. boleh la pilih ye. aku rasa ni last batch aku jual. sebab aku dah nak bersara dah. dah ramai sangat yang jual tudung mesir ni. takpe lah, aku mengalah.

harga macam biasa la ye. RM30 siap kelim. yang jenis 2 ton tu RM36. kalau nak beli, watsapp je aku kat 0173159003. setakat ni available lagi semua warna. kalau nak matchkan dengan baju raya tu molek dah. hehe

pastu, kalau awk2 sume ada duit lebih, meh la wat simpanan dengan aku. inshaAllah, pulangan profit 8-12% setahun. lagi lama simpan, lagi byk dapat profitnya. minimum simpan 3 tahun. simpanan ni untuk jangka masa panjang, contohnya untuk pelajaran anak2, persaraan, buat downpayment beli rumah, holiday overseas. eh, suka ati awk lah kan nak buat apa, dah duit awk. sy ni cuma pemegang amanah je. inshaAllah simpanan di jamin oleh suruhanjaya sekuriti malaysia.

kalau yang dah kerja lama tu, mesti ada duit epf kan. skim ni pun boleh guna epf je, dari akaun 1. maknanya nanti, awk ada 3 akaun la. akaun yang ketiga ni kiranya untuk pelaburan. nanti bila dah umur 55, boleh la ambik duit tu.

No comments:

Post a Comment

apa kata anda ?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails