Thursday, October 2, 2014

Kami Tunggu Kamu

tetiba rasa masa begitu cepat meninggalkan aku. tup tup dah masuk 8 bulan. aku pun tak tahu kenapa kandungan kali ni rasa macam terlalu cepat. tak sempat aku nak berangan macam mengandung yang sulung dulu-dulu. eh.

mana la sempat nak berangan, baru je nak feeling sikit, abang long adam kacau. sedih betul. tapi senyuman si dia bisa luluhkan jantung, walaupun pagar depan rumah dah roboh. sweetnya terkesan di hati. terima kasih Allah.

dua-dua anak ummi, ummi sayang. babyZ dok elok-elok dalam perut ummi ye. jangan nakal-nakal sangat ye. abang long, abi, ummi tak sabar nak hadiahkan senyuman untukmu sayang.

No comments:

Post a Comment

apa kata anda ?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails