Tuesday, October 21, 2014

Menyesal Dulu Aku Bercinta

setiap yang berlaku pasti ada hikmahnya.
sungguh aku menyesal dengan kejahilanku sendiri. dulu aku buta agama, di lahirkan Islam namun tidak mengamalkan cara hidup Rasulullullah. apa yang aku buat, cumalah solat dan baca al-quran. namun itu tidak terkesan di hati, bagaikan angin yang menyapa, lalu meneruskan destinasi. hatiku langsung mati. mati, mati dan mati.

aku lalai. dibuai nyanyian syaitan. aku asyik dan lagho. masa dihabiskan sia-sia, malah menambah dosa. aku masih tak jumpa, dengan cahaya. kesalahanku yang paling besar adalah aku bercinta, walaupun aku sebenarnya tak layak. langsung tak layak!

disana sini aku bercinta. tapi kononnya akulah yang setia.

No comments:

Post a Comment

apa kata anda ?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers