Tuesday, October 28, 2014

Sireh

sebelum balik kampung tempoh hari , aku risau sangat. tau kenapa? sebabnya aku ada discharge. banyak pulak tu. bila google, pastu jenguk group kat dalam facebook, discharge ketika pregnant memang bahaya. ibu mengandung memang patut cari jalan penyelesaian sebelum baby keluar.

discharge ni ada banyak kategori. yang aku punya ni macam tahap kronik je. memang aku tersangatlah risau.. kot2 nanti ABS pulak. ya Allah, aku taknak... aku nak babyZ selamat dan sihat. 

balik kampung je, the first thing aku bagitau mak aku, aku nak daun sireh. nasib baik mak tak banyak tanya. banyak pulak tu beliau bekalkan. macam perli je.. huhu.

balik je, aku terus buat. ok, its work!! thanks Allah, sebab ciptakan daun sireh.



No comments:

Post a Comment

apa kata anda ?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers