Monday, October 26, 2015

Macamana La Aku Tua Nanti

hati aku ni cepat benar tersentuh. tengok soal wanita kat tv alhijrah tadi pasal arwah nenek hindun tu menangis teresak-esak gua. terharu betul tgk dia suap air milo dan meriba suami dia yang tak boleh nak bangun.

macamana lah aku bila dah tua mcm tu. ada ke orang yang aku sayang nak jaga aku. ada ke orang yang sayang aku masa tu. sanggup ke orang yang sayang aku tu jaga aku. sempat ke hidup sampai tua? ntah-ntah aku kena siksa kubur dulu. Allahualam.

eh, ada ke yang baca blog aku ni? perasan je lebih taip fefeling blogger.

No comments:

Post a Comment

apa kata anda ?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails