Wednesday, October 21, 2015

Alamak Adam Gegirl!

semalam aku melepek je seharian sebab pening kepala berdenyut denyut plus badan panas. nasib baik adam dah sihat semalam.

hari ni alhamdulillah dah sihat sikit. kesian my husb semalam. kalut jaga anak sedia makan minum. nak kena pegi keje lagi. sepatutnya semalam kena pegi beli barang dapur, terpaksa postpone. hari ni dia tanya boleh keluar ke.

aku demam ni sebab salah aku gak. tak istiqomah dalam mengerjakan ibadah.
Allah nak bagi pengajaran. maafkan aku ya Allah..

abang long suka panggil aku misae. kalau aku tutup tv, dia cakap "apa tutup tv ni misae". zulaikha pulak suka menari. lagi orang gelak, lagi dia galak. suka tarik perhatian orang.

No comments:

Post a Comment

apa kata anda ?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers