Tuesday, October 20, 2015

Mak Bebel

hari ni abang long demam. tak ceria rumah kami. zulaikha rindu nak main dgn abang. abang elok tdo dia pegi duduk atas abang. menangis si abang.

jerebu pun makin teruk. ada macam warna kuning sikit. sekolah pun cuti sbb jerebu.

malam tadi aku yang macam demam. cepat2 aku buat bone broth. hirup sikit2. alhamdulillah hari ni dah ok sikit. cuma pening kepala tak ilang2 lagi.

risau kat husband pun ada. aku suh dia ambik cuti dia tak nak. katanya keje dgn orang kena ikut orang la. kita ni risau dgn udara kat luar je. kang sakit kang orang tu bantu kita ke?

No comments:

Post a Comment

apa kata anda ?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails