Wednesday, December 16, 2015

Oh Oh je Mampu

dugaan kecil datang. skrin handphoneku pecah dek kipas yang dijatuhkan anak teruna. bersyukur sangat kipas tu tak jatuh menimpa anak dara. dalam keadaan sesak macam ni terpaksa la ku tahankan dulu hari nak menukar skrinnya.

survey kedai repair, di mintanya rm250. sedih gak la nak mengangguk.

nak marah siteruna, memang la kena marah kan. tapi memang ada pengajarannya. handphone jangan la letak merata lagi. ini main letak je tempat lalu lalang. pastu jangan dok ralit sangat bermainnya. main bila perlu je. solat pulak jangan dilewatkan sebab main fon. kan dah dapat akibatnya.

melayang duarat. duarat tu boleh wat beli baju si anak dara kot. selit blouse mak dara selai pun sempat lagi.

No comments:

Post a Comment

apa kata anda ?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails