Thursday, December 17, 2015

Sampai Bila Nak Macam ni?

aduh, bila la nak berubah rutin ni. bila la nak istiqomah solat dhuha ni. bila la nak start bangun tahajjud ni. tangguh dari sehari ke hari, lama-lama berbulan. anak pulak dijadikan alasan.

macamana la nak disiplinkan diri ikut jadual rumah ni. dah tempek tempat senang nampak pun masih liat nak buat. yang wajib pun dilengahkan. konon nak solat awal waktu. ada je halangan. kalah dengan bisikan iblis betul la.

time tidur pulak suka sangat lengahkan. sayang nak tinggal cerita kat tv. 1 hari Allah tarik nikmat tv tu baru la nak terhegeh-hegeh. ya Allah, laghonya diriku ini...

No comments:

Post a Comment

apa kata anda ?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails