Monday, December 28, 2015

After Balik

selepas balik kg 5 hari, zul refuse vege. aku dah mula risau bimbang zul dah tak bam bam lagi. nampak badan dia menyusut. perut pun kempis je.

kat lidah dia ada macam mata ikan. air liur keluar tak berbrek. dia pun merengek je. nak ummu sokmo. stressla jugak, nak wat sambal pauh pun tak dapek2 lagi. hari ni pulak cadang nak buat nasi kerabu. mintak2 la zul makan food dia macam selalu. please.. dont make me worry.

nasib baik susu banyak. yang stress, jerawat kecik timbul plak. jamu pun tertinggal kat kg. adei la. nak beli kena ready modal pulak. sedih betul

No comments:

Post a Comment

apa kata anda ?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails