Tuesday, May 10, 2016

Aku dan Susu Kambing R-Rayyan

kesian Zul, umur tak cukup 2 tahun lagi dah nak dapat adik. time aku deliver nanti, dia baru setahun 10 bulan. maaf sangat2 ye Zul, ummi tak sengaja.

bila kandungan dah 4 bulan, aku kalut cari supplement milkbooster sbb dapat rasa production susu merundum. tidur Zul tak lena, asyik merengek je.

Alhamdulillah, Allah telah temukan aku dengan susu kambing r-rayyan ni. pada mulanya aku cuma nak minum untuk aku dengan abang long je. sekali abang long tak nak. Zul pulak yang minum. aku beli yang 7pack terus sbb fikir nak amalkan time pregnant ni.

sebenarnya aku ni tiap kali pregnant, masalah yang akan aku hadap adalah bacaan hb yang rendah tiap kali first checkup (time bukak buku merah). first pregnancy hb aku 7.0, second pregnancy 8.8. Tapi, untuk  kali ke-3 ini, aku happy sangat bila first checkup hb aku 11.3! sebelum aku p checkup tu, aku konsisten minum susu ni 2minggu berturut2. before tu memang aku kerap sangat rasa pening dan mual.

tujuan asal aku ambik untuk milkbooster tu macam tak achieve target sebab production susu tetap merundum. jadi aku terpaksa topup susu Zul dengan susu kambing stevia perisa coklat yang aku belikan untuk abang long. Zul ni taknak minum yang perisa asli. aku pulak, lagi suka minum yang asli. lemak2 gitu rasa dia. tak hamis langsung.

susu kambing r-rayyan ni konsep dia mudah. beli banyak, dapat murah so kita yang minum ni boleh je nak jual sekali dekat kawan2. eh, takkan la taknak share makanan yang buat kita lagi sihat? sampai hati nak sihat sorang2 je.

korang nak try? meh la wasap 017-3159003

No comments:

Post a Comment

apa kata anda ?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers