Wednesday, August 25, 2010

Sape Je yg Bace Blog Saya ye ?


saya menulis . saya baca .
ahaha . tetibe tertanya , sape je yg bace ape yang di rasa oleh saya ni ? ade pembaca kah blog saya ni ? macam xde je kan ..

nak ade pembaca setia ? cubalah jgn cerita sangat pasal perasaan awok tu . sape je la yg sudi nak amek tau . moh la carik isi2 penting yg boleh di bincangkan . sal isu semasa ke , dakwah islamiah ke , pendapat yg membina ke . ini idak , dok je cite sal ape yg di rasa je .. kecuali ... awok tu ade daya penarik ! hahaha

tak apelah . saya malu . saya tak kan berkongsi perasaan saya gan orang di sekeliling saya . saya memilih tuk diam dan bila saya punya masa , saya zahirkan di cni .

tapi saya suke tuk menjadi follower sesiapa pown . biarlah saya yg memahami beliau dalam diam . kerna cukup sudah seorang yang memahami saya .. dan saya amat berterima kasih kepada kamu semua yg cuba memahami saya .

SAYA SAYANG KAMU SEMUA


2 comments:

  1. hihi .. tenkiu2 cik nemo !
    sayang kamu lebeyh lah ..
    saya pown bace gak kamu punye ..

    ReplyDelete

apa kata anda ?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails