Wednesday, September 15, 2010

Pacat & Saya @ Saya & Pacat ?

lamenye saya x up to date kan blog nih . haha .. semua owg cite pasal raye .. gamba raye .. lau saya nak cite sal pacat dan saya boleh ? boleh la kan .. pacat pown nak beraye gak .. huhuhu

saya balik kampung xde la plak pacat kat uma co
z tak hujan kan . gpown mah sy tu dah terang bendereng . pacat pown segan2 lah nak main - main kat depan gan blakang uma ..

tapi ..

bile saya g ampang , tetibe je ade sekor pacat laki ke pompuan ke , tatau lah , bertenggek kat betis keding saya .. mak aih , perut dia da buncit kot . nasib saya terus tuka suar kat tebing sungai tu . lau saya bia je dulu g tukar kat lam bilik bersalin meletup agaknye perut dia .. tapi rilek je coz hero ada time tu .. hahaha .. tapi agak membebel gak lah nape dia pilih saya yang mang darah ni da cukup2 tong dah . saje je kan pacat tu ..

dan teringatlah saya time kecik2 dulu suke g parit belakang uma mak sdara tu gan spupu laki . kat parit tu kemain banyak lintah pacat tapi saya tak jugak2 serik g tahan ikan kecik2 ikut laluan parit tu .. lau kite masuk je kaki lam parit tu berebut rebut lintah tu larik2 nak makan .. gelinye lah ! air lam parit tu bersih tau so nampak lah lintah2 berlumba2 nak hinggap kat kaki saya .. saya plak saje nak maen2 gan dorang .. pas masuk kaki pastu angkat balik pastu letak balik pastu angkat balik.. hahahaha

pacat plak dok je mengikut je on da way saya nak ke
parit tahan ikan tu .. sebelum nak sampai kat situ say
a perlu lalu jalan kecik lam ladang getah .. lau pas ujan , si pacat ni beria dok tunggu owg lalu kat situ pastu bile owg lalu je terus dia ngap .. hambek ko ! meh cket darah ko tu ! pacat tu bermonolog lam hati lah kot .. huhu

eh eh . saya tak mandi ag ni .. nanti saya update ag ek .. daaaa ..

*gelilah nak letak pic pacat tu .. so saya letak gamba sungai je la .. hihihi

sungai ni lah tempat pacat tu ketik saya .. sobsob


No comments:

Post a Comment

apa kata anda ?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers