Thursday, October 7, 2010

Macam - Macam Kan ?


agak2 macam2 ape ?

ouwh , lam sebulan 2 ni aku cukup tertekan gan manusia sekeliling . semua ragam ada . aduhai ! rambut sama hitam , hati lain2 kan .

nak ku ceritakan pasal siapa ? eh , jap . tak elok lah kutuk sesama manusia .. haha .. poyo je kan . macam la aku ni baek sangat tak mengata pasal owang laen .. so entri ni nak cite pasal owang ek ? tak baek ok , tetap tak baeklah !

nak jugak cite ! dah puas aku citekan pasal itu ini kat my sayang , nak gak aku cite kat blog sayang ni .. sebab tak puas hati ok .

manusia ni adalah sebaik2 ciptaan Allah . di kurniakan akal fikiran . dan di sebabkan manusia yang di kurniakan akal fikiran ni ada gak la manusia yang terfikir tuk ibaratkan perbuatan yang di lakukan oleh manusia ni persis haiwan .

ada 2 haiwan yang cukup menarik minat aku . babi dan lebah . apa beza mereka ?

tak payah nak bersimpang siur . meh la aku terus terang . manusia di sekeliling aku ni penuh dgn sikap negatif . yang positifnya hanya 30% je ! ya Allah , dugaan apakah ini ?

No comments:

Post a Comment

apa kata anda ?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails