Monday, January 24, 2011

Hidup Di Sini


23 januari 2011

1.22 pm

Untuk apa sebenarnya kita hidup ini ? apakah matlamat hidup kita ini ya ? apakah yang membuatkan kita terus hidup ya ? kenapa kita perlu hidup , dan meneruskan hidup ini ? apa yang kita kejar sebenarnya ?

Kebahagiaan ? kekayaan ? kemegahan ? keselesaan ? kepuasan ? keberkatan ?

Dan sekali lagi , apakah yang membuatkan kita terus hidup ? bersemangat tuk belajar ? bekerja ? mencapai cita – cita ?

Ibu bapa ?

Adik abang kakak ?

Suami ?

Sahabat ?

Saya hidup kerna di lahirkan . selagi saya ada di dunia ini , saya akan terus meneruskan hidup sedaya upaya saya . mengecap kebahagian . keberkatan . dalam kesederhanaan . saya bahagia dengan hadirnya insan – insan laen di samping saya . berkasih sayang . kerna mereka jugalah saya bersemangat di sini . saya hanya menumpang di bumi ALLAH ini . kerna saya sedang di uji olehNYA . dan pasti , saya akan kembali kepadaNYA .

No comments:

Post a Comment

apa kata anda ?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers