Wednesday, January 26, 2011

Mahu Sangat2 Pergi ..

thari ..

saya dah bangun ok kol 9 tadi . cuma baru skang nak wat entri barunya .. hihihi

tau tak , dah lama sangat sgt saya nak pegi satu tempat nih . kempunan je rasanya .. lau tak pat g , mang rase cam tak best je dok kat cni .. iaitu WANGSA WALK !

http://2.bp.blogspot.com/_XUSKrkYkYMI/TUDqnQYudiI/AAAAAAAAAVs/gMDGdM7PiS8/s320/wangsa-walk-mall-entrance.jpg

dah saya ceritakan kat sayang saya , "saya nak pegi wangsa walk lah awak .. plez .." tapi beliau jaat . tanak bawak . acuh tak acuh je ckp "saya mana la tau jalan .. wangsa walk mane ade kat wangsa maju" .. sedih ok !

saya pown tya pak cik google . ada ok ! tapi jauh ... hurmmmm . adakah saya perlu pegi gan LRT je ? saya sanggup ok ! tapi .. sape mau temankan saya yang jakun ini ?

ok , cuti raya cina ni nekad mau pegi WANGSA WALK ! idup atau mati !

2 comments:

  1. aek , asal pic putih je tu ?
    ooo , sebab saya tak pegi ag la tu ..

    ReplyDelete
  2. ha.. ceri.. sile eit gambar tu.. aku nak tgok... hehe..

    ReplyDelete

apa kata anda ?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails