Sunday, January 9, 2011

Ouwh , Memang Tradisi Agaknya Lah !


ok , boleh tak saya nak cakap sume orang suke tengok AJL ?

dan di sebabkan sume orang tgk AJL tadi , saya pown tengok gak . suke ke tengok orang nyanyi2 , dressing ni ?

omaigod ! saya tak up to date kan , tak open minded kan ? hahaha

saya tengok sebab saya nak tahu kenapa semua orang suke tengok AJL . dan ini dah tahun ke -5 saya tengok bersama kawan2 yang suke tengok dan bermacam2 lah komen yang saya dengar sehinggakan saya turut serta dalam adegan komen mengomen suara dan dressing artis sedemikian . adoyai ~

3 minit selepas AJL tamat , keluarlah status dan entri baru pasal AJL . semuanya berkaitan dengan AJL . dan esok , akan kedengaranlah cerita pasal AJL . dan juga , saya mungkin juga tidak terkecuali .

*saya tanak lagi termasuk dalam golongan ini boleh ?

No comments:

Post a Comment

apa kata anda ?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers