Thursday, February 3, 2011

Saya Dah Sampai !

semalam saya cuti ..
kan saya dah janji gan kalian nak pegi WANGSA WALK .. so sy dah pegi .... teruja gile ase on da way tu .. opssss , saya pegi gan sayang saya .. saya bagi pilihan kat beliau , nak pegi gan LRT or kete chomel tu .pastu dia jawab kete chomellah .. tapi , taktau jalan ! nasib baek ade GARMIM .. GPS lom mampu ag .. kihkih . dah smpai cna tu , jenjalan ..then g tempat bowling . mak aeh , penuh ! so kitaorg tengok cte yogi bear je .. x besh pown ! menchik ok . pastu jenjalan ag .. abeskan duet .. then g carrefour wangsa maju .. pastu balik sha alam ... mandikan kete chomel tu ... wahhh , makin chomel bile dah mandi ! ape sarah ? nak gamba ? ooo tak caye ek ... amek nih !


*ini entri simpan lam draft .. hakhak

No comments:

Post a Comment

apa kata anda ?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers