Wednesday, March 30, 2011

Kerana Mulut Badan Binasa


petang .. saya di rumah .. ini hari cuti saya .. dan saya dah boleh berinternet balik .. yeayeah ! thanks to inchik tunang sayang !

boleh tak saya nak story pasal sebab mulut orang benci kat kite ?

boleh lah kan ?

dulu time blaja saya xde la experience pasal ni sebab budak2 kelas sume sopan santun lemah lembut .. tapi bila saya dah bercampur dengan budak laen selaen budak kelas , opss , still ade gak sorang budak kelas yg mulut laser , tapi saya tak pernah pedulikan dia . selagi boleh elak kan ? okeh , sambung crite , saya pernah post pasal orang yang tak di sukai , kat cni okey . start dari ctu lah saya dah mula berjumpa dengan manusia yang jenis mulut laser ni . tak bertapis langsung . lau nak cakap tu , tak pandang kiri kanan . sound direct je . macam dia je yang betol ? huh sangat .

saya mang benchi sangat gan manusia jenis macam ni . kenapa perlu ade ye ? pompuan plak tu . saba je la saya yang sedia pompuan ni . belajar terima hakikat . si mulut laser adalah golongan perempuan yang berlagak .

sakit hati sangat bila terpaksa jumpa hari2 . sangat sakit . tapi saya sabarkan hati . sabar wer , sekejap je .. manusia ni rambut sama itam , tapi hati laen2 ..

dah tatau lagi nak luah kat sape , so saya tulis kat cni je la . mang saya sangatlah tak suka gan perasaan macam ni . hai , pegilah jauh2 manusia macam tu dari saya !

lau kesalahan kite ni nampak aje tapi lau kesalahan dia , diamkan je . macam mane manusia macam ni boleh hidup lam dunia ni ?

tolong la berubah . berapa ramai orang di sekeliling membencimu . kesian kamu sebab kamu tak pernah tahu . tolong muhasabah diri .

astaghfirullulazim ………..

No comments:

Post a Comment

apa kata anda ?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers