Friday, April 1, 2011

Bebas , Bahagia , Terurus


saya lapar !

kelmarin last saya kerja . ari ni saya rase bebas , bahagia dan terurus !

boleh rasa camtu lak ? ermmm , sebab makin lama saya kerja kat ctu , makin banyak benda yang wat saya sakit .. terutama ulser . kesimpulannya , saya tak boleh kerja kat situ .

tapi , masalah laen timbul , saya nak bekerja kat mana plop ? hah tu dia ….. tensen balik !

sume tak kena kan ? tak keje pown x boleh , keje pown banyak songeh . ahai ahai hai hai .

lam 2,3 hari ni saya duduk diam2 je . nak gempur carik keje pown tak de mood lagi . saya mau rehat …

ari ahad cadang nak balik kampong . hurmmmmm .

kadang2 saya rase cam amek keputusan yang salah je bile berenti keje ni . dulu kemaen saya eksaited nak keje . tapi last2 saya benti jugak .

time saya keje kat situ, bila bercermin je , rase sedeyh sebab muka tak berseri . kalian tau kenapa ? haaaa , itu rahsia . tapi saya dah bagi klu tu … dan bila saya dah berenti ni , ade banyakkk masa tuk serikan balik wajah saya ini . saya suke !!!

lalu , kesimpulannya , saya amek keputusan yang betol . Tuhan juga yang gerakkan hati saya .. saya cuma merancang , Dia yang menentukan .

moga saya , kalian bahagia meniti hidup yang sementara ini . aminnnn

No comments:

Post a Comment

apa kata anda ?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers