Monday, March 28, 2011

Menghitung Hari


semekom ! ahahaha , saya kembali !

serius saya sgt rindu kat blog ni . bila la nak dapat internet kat umah ni . sobsob .

skang ni saya terpaksa update kat mall ag tau . right now saya tgh rehat . terpaksa kejar2 masa . nak makan ag . rehat 1 jam je pown . hadoi !

tapi nevermindlah . saya sanggup je tuk blog ni . rasa puas ati lak ble dapat update . walaupun earning cuma 6 inggit je . huhuhu .

tuk pengetahuan sume , saya skang ni dok menghitung hari je .. lalalala ~ saya akan berenti keje ! sangat rasa bebas okeh . dah lama idup lam keadaan tensen ni . asyik ulser je . bile dah berenti dah takyah ase tensen2 ag . tapi .. ada banyak keje lae saya perlu setelkan !

sebenarnya saya sedang menghitung hari tuk menuju alam rumahtangga ! opsssssss .....

No comments:

Post a Comment

apa kata anda ?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers