Tuesday, March 22, 2011

Streamyx dan Saya Telah Dipisahkan


okeh .
ada yang merindukan saya ? wah wah . time kasih ye .. saya juga rindu banget pada kalian !

tapi , ada jurang juga antara kita ini . saya dan internet di rumah sudah di pisahkan ! dalam kenangan dah ..

saya terpaksa curi2 masa je skang ni . ni pown updated kat mall before balik rumah . hurmmm , bila saya nak ade internet sendiri ni ? broadband ? ouchhhhh

saya punya banyak perancangan sebulan dua ni . saya akan cuba tuk terus update , tapi saya tak mungkin sekerap dulu lah .

perasan tak saya dah tuka header ? okeh , tu gamba saya ye . sebelum ni pown gamba saya gak . tapi yg sebelum ni agak besar . dari jauh dah nampak . yg ni kecik ckit kan ? hahahaha

gpown mang dah lame saya nak tuka header tapi saya dok tercari2 gmba yang ok cket , tu je lah dapat . hahaha . senyuman saya sedikit senget ye . saya sangat ikhlas tu dengan senyuman itu sebenarnya . tapi tataulah cmne leh jadik senget lak . adoi

okeh , hari dah gelap . saya terpaksa balik . nanti lagi bertambah gelap takut lak nak balik umah . tapi internet kat cni the bestlah ! cuma penat nak bawak lappy je kehulur hilir .. sebab saya tak cukup kuat .. sobsobsob

No comments:

Post a Comment

apa kata anda ?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers