Tuesday, March 15, 2011

Menunggu Saat Lelap

letak jam kul 12 tapi dah lepas la plop . sigh !

night sume .. dah tdo ye kalian ? (bajet ade readers r ni , kihkih)

okeh , ari ni dah rabu . tak tetiba je ase masa cepat berlalu tinggalkan saya yg terkontang kanting ag .. aduyai .. ntah sempat tak nak setelkan pasal borang2 ni lam mase 2 hari ni . jumaat kat cni dah cuti kot . opssss , tuk makluman , saya kat kampong dah . 2 hari kat cni . penat . dan ari sabtu ni saya perlu balik sha alam . masa saya sgt suntuk !

dan saya nak wat wish kat cni , di harapkan esok dan lusa berjalan seperti yang di rancang .. aminnn …

saya baru je lepas supper .. biasalah , kat kampong mang saya suke supper , hihihi . pastu tunggu setengah jam , gosok gigi then tdo . tapi malam ni saya kene tunggu 1 jam sebab saya makan banyak tadi . sedap pulak sup airtangan kakak ipar dan ikan masak pedas saya .. hahahaha . gadis person ! dush dush dush .

okeh , khabar gembira , ulser saya dah ilang .. yeayeah ! dan .. bunga taik ayam pown dah siap di gubah . rase cam chantek lak .. wahahaha . untunglah saya bukan jenis yg ade impian perkahwinan kan .. untung bakal suami saya ni .. patut bersyukur !

rasa tenang bile kat kampong ni . ye lah , dekat gan mak saya . selalu riso bila malam menjelma .. dan tuk 5 malam ni saya boleh hip hip hooray ! tapi … riso kat inchik tunang lak .. gatai !!

okeh , saya nak tito lah . dah cukup 1 jam ni . mak pown dah masuk tdo … oyasuminasai ..

No comments:

Post a Comment

apa kata anda ?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails