Thursday, March 10, 2011

Saya , Stress dan Ulser


berikutan stress saya pada ujung bulan februari , saya terpaksa menanggung kesakitan lagi .. asal stress je ulser .. sobsobsob .

saya dan ulser mungkin tak dapat di pisahkan , selagi saya dan stress tak di pisahkan .. ulser pown datang .. kadang2 perkara yang saya anggap tak stress pown ulser tu datang .. dan bila ulser datang , saya akan rase stress gan perkara tu .. cemane ni .. ulser buat saya stress kah ?

no . saya takkan ade ulser selagi saya tak ade stress . samada di sedari atau tidak . saya sedaya upaya nak elak stress , tapi stress tu yang suke berdamping gan saya . hurmmmm .

time saya study dlu , ulser tu ade je .. saya sabar je la .. tapi ble dah abes blaja then keje ni , stress kat tempat keje la plak .. mang saya dah elak sgt2 dah . tapi stress gak . adoyai ..

ok , mungkin stress saya akan berakhir bulan march ni . yess ! saya akan bebas dari ulser . ouwh , indahnya dunia ! dan saya tak sabar menanti datangnya bulan april … cepatlah datang April !

No comments:

Post a Comment

apa kata anda ?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers