Friday, April 15, 2011

Saya Hilang Di Dunia


hampir 2 minggu saya tak updated diari ni .. hurmmm , ntahlah .. banyak masa takde mood .. nak kata tenang , tak jugak .. nak kata serabut tak jugak .. mungkin saya perlu lebih berdisiplin tuk mendidik diri ..

hari ini saya kat shah alam dah .. dah 2 hari kat sini .. diri tak excited seperti yang di sangka .. pasif .. sepatutnya saya aktif sebab masa tak menunggu saya .. saya yang menunggu masa ..

ngah menulis ni pown bleh lagi saya cakap tepon , sambung baring .. belek kertas .. haih , susahnya nak buat 1 entri .. mungkinkah saya dah tak berminat pada aktiviti blog ?

keje saya pown banyak tertangguh .. wat tak siap .. contohnye semalam g bank kuar duet cket je .. pastu saya terpaksa kuarkan duet ag .. tak ke keje yg 1 kali saya kene wat 2 kali sebab saya jugak ? kesian staff bank tu kene layan saya yang datang berkali2 .. saya cukup malas dan menyesal .. saya taknak g bank minggu ni .. tapi saya perlukan duet .. camne tu ..

selepas saya balik kg , saya jadik insomnia .. malam tak ngantuk .. kene paksa tido .. last2 dapat gak tido lam kol 2 camtu , pagi esok kol 630 bangun terus tak pat tido2 ag .. kenapa dengan saya .. saya taknak abnormal .. kulit muka saya pown cam bermasalah .. hormon saya tak betul agaknya ..

kesihatan saya pown tak berapa nak excellent .. mungkin saya terlalu pikir bagaimana tuk menjadi insan yang cemerlang .. saya batuk2 .. bukan batuk kering .. tapi basah .. hati saya resah sebab gaji bulan march tak masuk2 ag .. saya nak pakai duet tuk beli bakul .. kaen .. bunga .. saya dah kesuntukan masa ..

bila saya buka laptop saya tatau nak wat ape .. sepatutnye saya kene wat map .. kad kahwin saya tak di distribute lagi .. ujung april ni saya dah nak kawen .. saya takde mood untuk sume tu .. kenapa dengan saya ni ..

sedih

2 comments:

  1. awer....... nk kawin dah? cepat2 order kad kwin tu.. dugaan org drah manis nih..

    ReplyDelete
  2. ye sarah . tapi jauh la nak ajak kamu ..

    ReplyDelete

apa kata anda ?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers