Tuesday, September 20, 2011

Aku Yang Terkesiannn


rasa macam bertahun je ak tak updating blog kan . kesiann ..

lepas laptop rosak berbulan yg lepas , aku dah down . aku biarkan dulu seminggu , pastu minggu seterusnya bawak pegi kedai . konon nak repair . katanya cip graphic dah rosak . ini kali kedua laptop tu wat hal . 2 weeks paling cepat siap . then after 2 weeks , aku kol kedai . sedih sangat bile dapat tau dah tak boleh baiki . dorang dah tukar , tapi still tak leh on . esoknye aku pegi amek balik . ouwh kenapakah ko dah nak bersara ? bukan awal lagi ke ………

lepas tu aku wat dono je kat umah . keje aku tengok tb 12 jam . keje pon tak dapat lagi kan . sayangnya aku tak dapat guna tenet walaupun service tenet ade kat umah sbbnye takde laptop je .

boleh aku hidup macam tu ? bukan selamanya . 3 bulan lebih aku hidup bergantung kat tb je . bila dah tak tahan sangat hidup tanpa internet , aku kuarkan modal g beli satu laptop ! tapi yang murah je la .. nak lagi murah pakai tablet la kan . tapi aku tak tersuka lagi kat mende tu buat masa skang . nak suh aku pakai notebook ? tak terbukak hati naluri lagi .

hey tak apalah kan aku pakai laptop lenovo yang tgh promo je kan .. asal leh gunakan unifi kat umah aku ni .. pastu leh gak intai2 keje kan .. pastu stalk2 orang .. hahaha . ha , 1 mortin , laptop lame tu aku nak recycle lah . kat mane eh acer yang nak beli laptop yang dah tak pakai or rosak ?

okeh , nanti aku update lagi esok lusa tulat . babai

No comments:

Post a Comment

apa kata anda ?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers