Wednesday, September 21, 2011

Makan Lah !

bila dah kenyang , senang hati kan ?

sejak akhir2 ni , aku selalu sangat rasa lapar . mulut ni rasa cam nak makan je . tapi takde lah kerap sangat . selalu kol 12 tu tak rasa nak makan ag . tapi skang ni dah tak boleh tangguh2 .

tapi elok jugakkan . aku memang nak naikkan weight aku ni sampai 48 normal . boleh ke tak tu ?? paling berat pon 46 je . skang ni dah 43 . time bulan poso ari tu 41 je beb . naik riso aku . tak penah2 camtu .

isnin nnt aku timbang . mintak2 lah lebih 48 . kehkeh .

sejak hari2 ni jugaklah , aku tak de rasa pon nak makan kat kedai makan . walaupun mcD , kfc , pizza sume tu . pastu dorang dok cakap2 , tutti frutti lah .. apalah .. apa dah berubah ke aku ni ? mungkin sekejap je kot . sbb aku tak percaya sangat gan keinginan makan aku ni . kadang2 nak makan hasil tangan sendiri je . kadang2 nak makan kek coklat secret recipe je . kadang2 nak makan spaghetti kat pizza , kadang2 nak makan spaghetti wat sendiri . mana 1 aku pon tak tahu !

sudahnya , semalam membuak2 aku rasa cam nak buat kuah penang . nak beli laksa . tapi habis ke aku makan sorang ? membazir je nanti . macam hari2 len sbb kat umah aku ni cuma ada 2 orang sahaja .

tapi memanglah , air tangan sendiri tersangatlah puas hati . lagi2 cukup bahan sume . marvellous !

tau kenapa aku tak suka makan kat kedai ? sebab tukang masak tu masak makanan ikut selera dia je .. mana la dia tau selera kita kan ? nak masin ke , tawar ke , pedas ke ..

apa beza perempuan simpanan dengan isteri ? macam tu lah bezanya makan kat rumah dengan makan kat restoren . kat rumah makanan yang kita sediakan togel2 je . kat restoren penuh dengan hiasan . isteri pakai tshirt gan kain batik je . perempuan simpanan pakai baju tidur yang seksi2 . apa kejadahnya kalau benda yang kita dapat sama je . sbb tu mistress lagi mahal dari wify . sama dengan restoren , lagi mahal dari rumah .

No comments:

Post a Comment

apa kata anda ?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails