Wednesday, June 20, 2012

Cucuk Oh !

asal pening nak update blog . boleh tak ? bolehh la ye ? kot kot ilang pening nanti .

pagi tadi , takde la pagi sangat pon . dah jam 10 lebih , kami pegi klinik ! semalam si baby adam dah cukup 3 bulan oh . hari ini beliau kena cucuk oh . oh oh !

berat beliau 5.7kg ! aku terkejut gak la .. ingatkan dah naek 6kg .. punah harapanku . tinggi baru 59cm . punah jugak harapanku yang expect sama tinggi si ulat itu . eh , korang nak beli ulat tak ? meh beli kat sini . ada 2 ekor je lagi .

sekarang ni adam suka tidur ! asal nyusu je tidur . pastu aku letak lam buai mesti lama tidurnya . tapi letak bawah 15 minit je . kiranya ada peningkatan la tu .. dulu 5 minit je .. 

risau gak kan , kot-kot adam demam . tadi kan kena cucuk .. mak oi , menangis kot . bulan lepas tak menangis plak . makin besar makin manja la pulak .. ponat lah eden lagu ni .

adam suka betul kalau aku dukung dia , pastu bawak dia pegi kat cermin . gelak sakan tengok muka sendiri . haha . macam-macam lah . pastu kalau terkejut , di jegilnya mata ! takut plak ummi tengok . bulat sakan . 
adam posing gan ulat . padahal tak pandai maen pon lagi . hakhak


bila rambut belakang adam nak tumbuh ni ?


1 comment:

  1. teringat inject 3 serangkai yg paling sakit dlm byk2 inject dan kebiasaannya baby mesti demam lepas tu :)

    ReplyDelete

apa kata anda ?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails