Tuesday, October 9, 2012

Muhammad Adam bila Mandi

sebelum beberapa hari sebelum hari minggu yang lepas , kami suami isteri bercadang nak cuci rumah , tapi bila dah sampai harinya , kami hanya mampu cuci 2 bahagian rumah sahaja iaitu ruang tamu dan bilik anak teruna kami . 

akhirnya bilik Muhammad Adam dah bersih . boleh la Adam tidur kan ? tapi Adam macam tak lena tidur dalam bilik ni . banyak kali terjaga . 3 malam kami tidur , 3 malam jugak la beliau banyak kali terjaga . malam tadi bila tidur dalam bilik tidur kami , lena pulak tidurnya ... terjaga pun bila sua susu terus tidur balik . macamana ntah nak biasakan ni ..

Adam kemain suka kalau dapat mandi . ummi dia pon dah kena pegang kuat-kuat bila time mandi . mesti nak bergerak tak hengat . sampai goyang-goyang badan ummi pegang beliau .
suka pegang dia punya tu .. haha . asala bukak je pampers , tangan mesti pegi situ . 

No comments:

Post a Comment

apa kata anda ?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails