Tuesday, November 27, 2012

Bubur Vs Rolled Oat

sambil mengenjut si anak teruna serasa nak tambah 1 entri ..

2 minggu lepas kami balik kampung , sempena adik ipar kawen .. lama gak la dok kampung , seminggu . agak stress gak la dok kampung lama-lama .

kiranya daku balik kampung belah suami la ni .. mak aih , semua sedara datang berkumpul , boleh bayang tak kemeriahannya ? time mcam ni la daku tak sempat nak masak bubur untuk anak teruna .. tapi aku masak jugak .. ada la jugak daku suap cerelac tu sehari dua .. kesian Muhammad Adam ..

pepaham je la bila dah ramai ni , ramai gak la yang mendukung si Adam ni .. time dukung tu sambil-sambil la suap makanan ntah apa-apa .. tak kira sapa yang dukung kecuali daku akan suap makanan orang dewasa kat anakku ini , termasuk abi dia ! tapi orang lain takkan suap kalau aku ada time dorang dukung tu ..

dan bila dah balik rumah ni , Adam dah tanak makan bubur ! sadis betul bila daku suap beliau taknak bukak mulut . memula je bukak , lepas tu dah tanak . aku pun dah mula risau sangat , tengok badan beliau dah macam makin surut , kulit pun macam dah hangus . betapa kesannya bila lama sangat kat kampung .

nasib baek sangat bila daku masak oat beliau kembali berselera . daku pun selangkan dengan bubur kembali . terima kasih Adam , sebab makan masakan ummi . heheh .




No comments:

Post a Comment

apa kata anda ?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails