Thursday, July 18, 2013

Aku Yang Hambar

ramadhan kali ni aku rasa hambar sangat . tak tahu lah kenapa :(

mungkin sebab aku tak dapat masuk dapur .. asal masuk dapur je , mesti Adam menangis . aku pun tak tahu jugak kenapa . sekejap ke , lama ke , mesti menangis . so aku macam susah cket nak masak tuk berbuka . minggu ni , terpaksa berbuka dengan juadah dari bazar ramadhan yang tak sedap langsung ! tapi terpaksa la sebab husband aku keje pagi , balik rumah dah jam 6pm . bahan basah pulak tak sempat nak beli , so kat rumah tade ape yang boleh dimasak kecuali beras . sedih tak ?

minggu lepas sepanjang minggu boleh masak sebab husband keje malam . so aku boleh masuk dapur jam 5pm . Adam pon kadang2 je masuk dapur sebab abi dia ada tuk layan dia . kalau keje pagi , aku la yang kena melayan dia . and then , bila aku masuk dapur , dia pun menangis sebab dia kan raja yang perlu dilayan . kalau aku bia je dia masuk dapur sekali , habislah periuk belanga aku sume .. sebab kat dapur aku tu tade kitchen kabinet .. yang ada cuma rak je .. so terdedah sana sini .. tak tahu dah nak susun cemana sebab ruang terhad . kadang2 stress jugakla .. bila la nak dapat dapur sendiri ni .. otomatik aku terus pasang kabinet ikea tu tau !

hari ni pon sama .. tapi hari ni kami berbuka kat padang la kot .. feeling berkelah sikit , walau beli juadah dari bazar ramadhan yang tak sedap itu . sabar , minggu ni je .. isnin depan kite masak oke :)

tiba2 letak gamba konvo yang tade kena mengena . cer teka mana satu aku :)

No comments:

Post a Comment

apa kata anda ?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers