Tuesday, July 16, 2013

Kerajaan

Muhammad Adam akan menginjak ke 1 tahun 4 bulan lagi 3 hari . tetiba rasa macam berdebar nak tunggu 2 bulan selepas itu .

ye la , appointment kat buku biru beliau , kena inject vaksin 4 serangkai . wallah , sangat menakutkan . lebih-lebih lagi aku dah mula tahu sikit2 pasal kandungan vaksin . nak tau ? dalam cecair jernih tu ada khinzir , sel monyet , janin baby yang digugurkan , gelatin lembu .

hebat tak kandungan vaksin ? huhuhu . hebat .. sumenye berunsurkan najis !!! tapi aku dah terlanjur inject beliau . especially MMR , the worst vaccine .

macamana kerajaan kita boleh tadah je pemberian yahudi , yang terang2 musuh Islam ? kenapa kerajaan memestikan kepada rakyatnya suruh inject anak2 kecil seawal 1 hari lagi ? vaksin2 ni bukan malaysia yang buat , tapi diimport . kenapa kerajaan pilih untuk bagi benda yang teruk kepada rakyatnya ? apa fungsi kerajaan sebenarnya ?

coca-cola , kita dah tau sangat isi kandungannya , yang tentu2 tak menyumbang apa2 nutrisi untuk kita , malah merosakkan . tapi kenapa kerajaan masih meluluskan lagi iklan coke di media yang tentu2 sume lapisan masyarakat tengok ?

kenapa la aku ada kerajaan macam ni ..

No comments:

Post a Comment

apa kata anda ?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails