Wednesday, July 24, 2013

Bingkai Cermin Mata Gua Patah La Beb


cer tengok gamba tu .. sadis kan ? hari ni dah masuk seminggu bingkai tu patah . tahan je la mata aku yang rabun tahap dewa ni pakai cermin mata yang sebelum ni . nasib baek boleh pakai lagi . tapi cermin yang ni macam calar lebih .. pastu aku punya mata ni silau dia makin bertambah so malam je mesti pening2 ..

yang cermin kat gambar tu kualiti bagus la sikit .. calar pon xde .. kalau nak mengadap laptop lama2 pon tak sakit mata ni , sbb ada protection .. tengah panas pon boleh cover mata .. sebab cermin automatik jadik gelap sesuai dengan tahap uv yang terdedah ..

patah punya cerita aku sendiri pon tak tahu nak explain sebab time tu aku macam terlelap .. Muhammad Adam tengah menyusu .. aku bukak cermin mata then letak kat atas kepala dengan harapan Adam tak nampak .. tetiba je aku bukak mata , tengok Adam pegang cermin tu .. bingkai dah patah .. oh sedihnye .. tapi aku tak marah pon sebab time tu tengah mamai .. lagipun bulan puasa ni .. dugaan ada anak kecik mcam tu la kan ..

tapi yang aku kisahkan mana la aku nak carik duit beli bingkai baru .. sosob . ahad lepas singgah kedai cermin mata , tanyakan , boleh tak cermin tu masuk dalam bingkai cermin yang aku pakai skang ni .. tapi budak tu ckp tak boleh .. aku ukur macam sama besar je .. asal lak tak boleh .. tapi dia cakap klu yang cermin dah diikat dengan bingkai jenis separuh , so kena cari bingkai yang jenis separuh jugak . pandai la ko kan .. bingkai2 cermin mata ni bukannye murah oi oi .. 

No comments:

Post a Comment

apa kata anda ?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers