Thursday, August 28, 2014

Modus Operandi dari Nigeria Pulak

sebenarnya aku suka la jugak menghabiskan masa dengan mencuci mata dalam instagram ni. bila tengok tang tag-tag tu, aku pun terus tap. dah ralit pulak tengok kan. kononnya nak shopping online la kan.

tapi masa aku dok stalk barang tu, tetiba je nampak komen "do you deliver to nigeria". omak oi, jauhnye sampai nigeria ko. aku pun terimbau la ada satu masa dulu pernah la aku dok aktif iklan dalam mudah.my tu. masa tu aku jual toys. tetiba dapat email dari someone konon berminat nk beli toy octopus aku dan suruh pos ke mana ntah. dah lupa. alah, ada entri tajuk zainab oh zainab tu.

wah, nampaknya modus operandi tu masih bergiat aktif lagi la ye. dalam insta pulak. memang up to date betul dorang ni. korang yang buat bisnes online ni hati-hati tau!

No comments:

Post a Comment

apa kata anda ?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers