Sunday, January 3, 2016

Hari Yang Epic

hari ni epic betul😬. lepas je ilang gegata kat badan zul, badan dia panas. aiyak, anakku demam ke. ari ahad kami dok umah je sbb zul lemah longlai😩. pastu bangun je hari ni, badan dia dah ok dah yang tak oknya perut plak sakit. sekali dgn aku perut sakit.😢

tengok, dah kul 2 tak lunch lagi. abis lari jadual aku. zul langsung taknak diletak. tak nak main, tak nak sume. yang dia nak, didukung saja. aku masak nasi lemak dgn sambal pun sambil berdukung. habis hangit sambal aku. abg long pun tak makan lg ni. kesian dia lapar. tp dia tak merengek pun. membebel je keje dia🐦🐦

No comments:

Post a Comment

apa kata anda ?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails