Tuesday, January 26, 2016

Liang Lahad Tu Sempit

pagi tadi aku rasa takut sangat. kat liang lahad tu sempit. tak boleh bergerak, apatah lagi berkalih. kalau aku masih di tahap sekarang ni, memang liang lahad tu takkan menjadi luas. gelap gelita.

kat dalam tu takde sape yang boleh tolong aku, kecuali amalan aku kat dunia ni. tapi kenapa aku masih di tahap ini?

kat dunia ni, ruang yang sempit pun dah sesak nafas apatah lagi kat dalam kubur. aishhhh

please, pleaselah. solatlah di awal waktu. baca quran selalu. bangun pukul 5pagi la beb. solat taubat, tahajjud, hajat tu tetiap malam. istiqomahlah, kalau nak bagi kubur tu luas dan bercahaya.

benda senang je kot!

No comments:

Post a Comment

apa kata anda ?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails