Friday, January 22, 2016

Perasaan Tak Tahu

petang ni hujan batu kat shah alam. subhanallah.. setakat aku dok shah alam ni, dah 3 kali kejadian hujan batu ni.

sebenarnya aku sedang menunggu delivery tudung mesir. rasa macam lambat pulak. padahal dari port klang je. nak je aku pegi ambik sendiri kat sana tapi segan pulak nak tanya itu ini, pressure org. so aku tunggu je dorang hantar kat rumahku syurgaku ini.

pastu, perasaan aku macam tak berapa betul sikit 2,3 hari ni. kadang happy, kadang depressed, kadang just follow the flow, kadang macam2. bercampur aduk, macam2 ada, inipun sebab aku dah ter.. erkkk, rasa macam taknak bagitau lagi la pulak. hurmmmmmmm

No comments:

Post a Comment

apa kata anda ?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails