Monday, July 11, 2016

Cekodok Hangit

Aku rasa aku tinggal sekejap je cekodok ni atas dapur, tapi tengok2 dah hangit. Sebelum tinggal rasa macam eh, lambat lg ni nak garing, p check wasap la kejap. Sekali dah hangit cenggini. Memang terasa kejap je check wasap, tapi tengok la kesan kat cekodokku ini.

Abang long tak suka makan cekodok. Aku dengan kakak je yang suka. Ni sbb aku teringin nak bau cekodok je. Suka bau dia time goreng tu. Bau pisang.

No comments:

Post a Comment

apa kata anda ?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails